Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku ruchomego
Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku ruchomego
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie działając zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami majątku Skarbu Państwa w, które wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. z 2019 poz. 2004) posiada zbędny składnik majątku ruchomego z przeznaczeniem do nieodpłatnego przekazania innej jednostce lub jednostce samorządu terytorialnego.
Jednostki zainteresowane przejęciem składnika majątku proszone są o złożenie do dnia
08 marca 2021 r. pisemnego wniosku o nieodpłatne przekazanie majątku, który należy kierować do Dyrektora Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie na adres:
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa.
Wniosek powinien zawierać elementy i dokumenty wymienione w § 38 ust.4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 października 2019 r (Dz. U. z 2019 poz. 2004)
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Oddziału Administracyjno –Gospodarczego :
Łukasz Doleżyński
tel. 22 5537863
oraz
Paweł Szymański
tel. 600890097
Szczegółowy wykaz zbędnego składnika majątku ruchomego zawiera załącznik nr 1.
załącznik 1 ogłoszenia o nieodpłatnym przekazaniu..xlsx
Wersja XML